Sunday, May 30, 2010

Audtion til Max Pinlig..

Wow, jg kan slet ikke forstå jeg rent faktisk har gjort det her..
Jeg modtog en mail i morges hvor der stod følgende:
"Skuespiller søges til spillefilmen, Max Pinlig

Vi søger efter kraftige piger mellem 13-16 år til den kommende "Max pinlig" spillefilm.

Kender du nogen, så spred rygtet ,-)

Af de mange gode bud vi har fået i løbet af ugen, fra vores database og vores offline arkiv fra vores turne, samt i en jævn strøm af mailansøgninger, har instruktør Lotte Svendsen, dumpet alle!

De nye præciserede anvisninger lyder derfor.

Du er en jysktalende kraftig pige, 70 kg eller derover i alderen 13-16 år.Er du det, send os en mail med dine kontaktinfo samt et nyt vellignendebillede til: info@dask-online.dk //Max Pinlig// "

Så hvem har ansøgt ?

MIG !!!

Og jeg er pænt nervøs lige nu, på en måde ønsker jeg virkelig at jeg får rollen, eller jeg i det hele taget bare skal til audtion, og på den anden side ønsker jeg det ikke..

Med andre ord: nerver..

No comments:

Post a Comment