Tuesday, May 25, 2010

Top 10 Men a'la Nanna !

Okay, så jeg prøvede at bruge udelukkelsesmetoden til det hersens mærkelige blogindlæg..
Her kommer de top ti personer på min liste over mest betyninsfulde mænd !
- Eller bare de mænd jeg helst ville have..
1) Robert Thomas Pattinson.
No words can descrip this man !
Og måske alligevel...
En mand som Rob har ikke mange muligheder. Han har en hær (eller tusind) af skrigende fan løbende efter ham dagligt.
Hvis han siger hop, jamen så hopper pigerne sgu. Og det er ikke engang noget jeg bare siger, men han er så stort et fænomen, at jeg fandeme ville hoppe hvis han sagde efter det.
Plus at hans nye film " Remember Me" virkelig bare er en film, hvor det går op for alle hvor en fantastisk skuespiller han er.
Rob, du er elsket af mange. Her i blandt mig. Og derfor fortjener du en første plads !
Congrats!
Oh, and by the way.. I DO love you, just not in the creapy way..

2) Ryan Rodney Reynolds.
Ryan, Ryan, Ryan..
Hvad kan man dog sige om denne her stille mand.
Hans arbejde er stort, der er ikke det den her mand vil gøre for at vores verden skal blive bedre, og derfor fortjener han den største anden plads i hele verdenshistorien.
Ud over hans fantastiske udseende, så er hans arbejde med kræftramte børn hjerteskåren. Han har engang givet en kræftramt tretten årig pige et nyt hus til hende, og hendes familie.
Hvad kan jeg sige Ryan? Du er fantastisk..
Ov ! Han er forresten gift med Scarlett Johansson, som jo er halvt dansk. De to vil adopterer et barn, eller som han har sagt syvogtyve børn og blive de nye Brangelina. Ryan var selv adopteret og derfor vil han også gerne selv adopterer.
Ryan, keep the good work up !
We ALL love you !

3) Peter Facinelli
Uh Peter ! Det her var en svær kamp, mest af alt fordi du fortjener en højere plads.. Men der er desværre bare ikke så meget at sige om dig.
Du er en fantastisk skuespiller, og jeg ville ufatteligt gerne have muligheden for at have en samtale med dig, for du virker utrolig intelligent.
Jeg har set nogle få af dine film, og følger også med i " Nurse Jackie" - hvilket der er en af mine yndlings serier..
Men din rolle i Twilight slår stort set det hele.
Peter: tag i mod flere betydningsfulde roller, du kunne komme med så mange budbringelser du simpelhent bare ikke vil kunne forstå det !
Peter, du får en tredje plads som du egentligt slet ikke har fortjent for dit arbejde. Men for din mærkelige personlighed (thumbs up) og dit udseende ;)

4) John Chrstopher " Johnny " Depp II
Johnny, Johnny, Johnny !
Jeg elsker dig ! det gør jeg virkelig ! Hold kæft man,hvis der var en person der virkelig fortjener en første plads så er det fandeme dig ! - undskyld for fjerde pladsen .
Dit arbejde, skuespilleriet, og dit velgørenhedsarrangement er bare !!!! PERFEKT !
Du har ingen anelse om hvor stor en betydning dine roller har.. Også bare at de er så mærkelige, og det er måske kun godt nok de er det.. For ellers er det jo heller ikke sjovt vel ?
Johnny Depp! Lige meget hvad jeg siger, så er og bliver du fandeme min yndlingsskuespiller !
5) Collin James Farrel.
Hvad har jeg at sige til dig ? Skuffelse..
Hvis ikke det var pga dit ansigt og forglemmelige navn.. Så havde du heller ikke været på den her liste.. Skam dig !
- lav noget mere betydningsfuldt ! Hvornår så jeg dig sidst i en film ? Var det Cassandras Dream? og er der overhovedet nogen der har set den film ?
6) Chad Michael Murray..
*guffer guf*..
Hvor mange gange har du fået mig til at tude i One Tre Hill?
*tæller efter engang* jeg ved simpelhent ikke hvor mange gange jeg har siddet og tudet, fordi de ting du har sagt, gjort ect ect i One Tree Hill virkelig bare går direkte ind i sjælen...
Mit yndlings citat kommer sågar fra dig..
Chad.. jeg elsker dig..
Lav nogle flere film, så vil jeg med glæde se den for dig :D

7) Monroe Jackson Rathbone V.
Jackson.. dit talent.. er .. F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.T !
Oh My God.. Jeg kunne lytte i flere time på dit musik, og plus du er med i alle de fantastiske film..
Syvende pladsen går til .. Mr. Rathbone !
8) David Jude Law..
Holy Crap.. Hans ansigt ? ER DET KUN MIG DER KAN SE DET ? JESUS !
*ånder ud* når.. Mr. Law..
Jeg elsker dig ! *tårer*
9) Matthew David McConaughey !
uh.. Helt klart en plads her på min top ti mænd ! Det må jeg sige!
Er der nogen der IKKE har set " How to lose a guy in 10 days " ..
Jesus !
10) Matthew James Bellamy
Åhhhh! Matthew..
Du tænker " hvem satan er det her?" og jeg svarer " DET ER FORSANGEREN I MUSE - VERDENS BEDSTE BAND " ..
jeg f******g elsker det band. Min computer er proppet op med deres musik.. I flere timer kan jeg sidde og skråle med til jeres sange !
- Og bare vent, I får snart en rapport om dem, plus EN MASSE tekster til deres bedste sange :D
Matthew, Chris og Dominic.. Jeg elsker jer !
Tak fordi I er den største inspiration i hele min hverdag. Uden jer, ville jeg aldrig nogensinde havde startet med at skrive!
Tak til de overstående for at være de bedste i verden !

No comments:

Post a Comment