Saturday, June 19, 2010

Kronprinsesseparret

Den smukke svenske kronprinsesse Victoria blev jo idag gift med sin Daniel Westling. Et bryllup som kostede 20 millioner svenske kroner.
-hvilket er ekstremt billigt, et eksempel er Kronprins Frederiks og Kronprinsesse Marys bryllup som kostede 200 millioner danske kroner.
Brylluppet var så smukt at det næsten gjorde ondt at kigge på. Victoria var smuk som en engel, og jeg må skam sige at Daniel heller ikke så for værst ud.
Vi burde jo alle sammen vide at Victoria og Daniels kærlighed ikke har været den letteste. Victoria ville fro fem år siden havde været gidt med Daniel, men da hun spurgte hendes far om tilladelse, afslog han.
Hvilket jo med andre ord betød at Kongen ikke accepterede Daniel.
Victoria har altid vidst at hun heller ikke ville kunne leve op til hans krav.
Hendes far er meget gammeldag, og har flere gange prøvet på at få Victoria frataget sin titel som Kronprinsesse til Sverige.
Men det mislykkedes for kongen, og derfor sidder Victoria stadigvæk på titlen idag.
Jeg er faktisk ganske overrasket over at Victoria har kunne vente så lang tid på at blive gift. Hende og Daniel har jo været kærester i 9 år nu.
Men de var værd at vente på.
Daniel græd i kirken, og det samme gjorde hun, og hun begyndte endda at synge til ham. Jeg må indrømme at da de sagde "ja" til hinanden og erklærede deres kærlighed til hinanden begyndte jeg også selv at knibe en lille tårer.
DET VAR BARE SÅ SMUKT !
^^Diademet bar hendes mor sidst til hendes bryllup, det samme med sløret- som i følge min mening godt kunne havde været undværet^^
Victoria og Frederik er jo rigtig gode venner i virkeligheden, og vi ved også godt at hvis det ikke var fordi at de begge to stod til at arve tronen.. så ville de havde været endt sammen.
Men Daniel, og Mary er sgu det bedste valg de kunne havde valgt.
Det var et smukt bryllup, og kjolen var bare fantastisk.
Fem meter slæb.. Wauw..
Og var det kun mig der så at hun bar flade sko i kirken?
The Kiss:
Daniels tale, som rørte mig helt ind til det yderste:
højdepunktet:
- Jeg tror også at vi kan forvente os at der indefor det næste års tid vil komme en lille prins eller prinsesse til Sverige.. Jeg har allerede væddet med min bror om at jeg tror de får to piger også en dreng.
Og jeg tror deres første barn bliver en pige, som får navnet Ingrid..
Men nu får vi at se ikke ;)
Alt held&Lykke i fremtiden Victoria og Daniel.
Billederne vist foroven tilhører Billedbladet, og Svenska Arkiv, videoerne er piv stjålet fra youtube, hvor ellers..

No comments:

Post a Comment