Tuesday, May 25, 2010

Dreaming of 25262 shoes..



Okay.. Man siger at livet for kvinder går ud på to ting:
Sex og Sko..
^^ De To S'er, husk dem mand ! ( giv ikke kvinde en forlovelsesring, giv hende designersko!)
Med andre ord: Sex & The City.
Hvis den her blog udelukket kun skulle handle om en ting, så ville den virkelig komme til handle om sko.. - I know, du ville have gættet på det ville være den første ting ikke ? ;)
Der findes sko der bare virkelig er perfekte, også er der de sko hvor man bare tænker "det er løgn ikke" og lige nu.. Kan jeg simpelhent ikke finde nogle forkerte sko.
Alle sko skriger "køb mig, køb mig - du ved jeg vil gåes af netop dig"
og det syens jeg ikke er noget problem.. Hvis altså det ikke ligefrem var fordi jeg ikke har råd til det, og fordi de eneste sko man virkelig bare tænekr WAUW til, er designer sko..
Og de bedste WAUW sko er... Valentino..
og.. Manolo Blahnik ( ER DER NOGEN DER HAR SET CARRIES FORLOVELSES SKO? JUST WAUW ! )
Og desunden hvis jeg var Carrie, og havde hendes sko udvalg i forhold til det job hun har så.. Ville jeg ALDRIG nogensinde bekymre mig om noget som helst..
Jeg vil fandeme også være klummeskriver og få en lorte løn hvis jeg bare havde de sko !
- i min størrelse selvfølgelig !

( jeg har klumpfødder, der findes ingen fede sko i min størrelse .. I hvert fald der er fede at gå i )
UH FIK JEG OMTALT ALL STARS ?!

Og hvis det er muligt at være forelsket i et par sko så !!! Er ALL STARS et virkelig godt forsøg..
Uhh.. Bare Uh !

Jeg ÆLSKER sko ;)
Ov ja, du tænker sikker "Hvor fik hun talet '25262' sko fra ?"
og jeg svarer : "Martonet i København i lørdags, hvor der var 12131 mennesker- gang det med to, og du har hvor mange sko de bar.. Med mindre nogen af dem løb i bare tæer.. "




^^ Beklager det dårlige udvalg af sko her, jeg havde nogle meget bedre at uploade.. Lige indtil det tidpsunkt jeg ville uploade dem kunne jeg ellers godt finde dem.. Men her er resterne ^^


Jeg har en ting tilbage at sige:
SKO !

No comments:

Post a Comment