Monday, May 31, 2010

Justin bieber!? :D

Jeg syntes Shane Dawson retfærdig gører Justin Bieber perfekt :D Måske er han lidt for sød ved ham! ^^ Jeg ved det ikke rigtig, jeg hører ALDRIG justin bieber, kommer det shit i radioen har jeg slukket før han når at åbne munden såeh..? Jeg ved bare at det er nogt skidt! Helt seriøst.. jeg kan ikke li det (: Respekt for folk der kan! - *hvisker* De må ha dårlig hørelse! .. aj :D Jeg kan bare ikke li den snottede lille dreng med grydehår ^^ Han er bare for meget D: egentlig har jeg ikke rigtig noget i mod ham som såden... det er bare for det første er det ikke lige min musik genre! og for det andet så er der så mange små, mindre små og store, skrigende pige fans, at jeg har valgt at afskye Justin Bieber! ^^ Jeg kan bedere li Shane Dawson's udgave! :D Tak til Shane Dawson for retfærdig gørelsen af Justin Bieber!

- Jeg undskylder mange gange til alle Justn Bieber fansne xD (Y)

1 comment: