Thursday, May 27, 2010

Man kan blogge om alt! ;o

På vej i biografen idag, blev mig og Nanna enige om at man kan blogge om alt (: Hun mener åbenbart jeg blogger for lidt oO... Det forstår jeg virkelig! ikke D: .. Men altså man kan blogge om alt! Grøntsager, Møbel polstring, Hannah Montannah, Tomme Coca Cola flasker, Hår bøjler med sløjfer, hylende alarm toner, Eventyr bøger, gamle VHS maskiner, røde plastic poser, ødelagte dap radioer, folie monstrer, USB stik, Hjemløse grå katte, Badekars afløb, Viskestykker, Hatte med blomster, Bowling baner, Nedtællings ure, Morgen hår, Grønne nuancer, Franske hotdog's, Guitar strenge, Pamasan ost og alt andet!

Det er jo pointen, listen er ikke lang... eller bred? den er uendelig! Og så alligevel? den må vel stoppe på et tidspunkt? Jeg mener, selv om det vil blive længere end lang, må den jo stoppe? Der kan vel ikke blive ved med at være ting at tilføje? Hvis en mand på 40 åt satte sig ned på en stol og begyndte at skrive alt han kom i tanke om! alle de ord han kunne finde på? ord, uftryk, udbrud, følelser, ting, lyde, alt! og bare skrev og skrev, på nær hver anden time hvor han brugte 1 time. på henholdsvis, mad, vand, bad, telefon samtaler, TvAvis, toilet besøg og lufte hunden. og han så døde efter 45 år? hvor lang tror i så listen ville være? ;o jeg tror den ville være lang! .. Hvis vi siger at han skrev et ord hvert 3. sek. I de 45 år. på nær den 1 time hver 2 time, han brugte på diverse ting.. ville der satme være mange! Det er 20 ord i minuttet, 1200 ord i timen. Han skriver i 16 timer i døgnet, hvilket er 19200 ord i døgnet, 70080000 ord om året. På 45 år er det 315360000 ord :D Det er mange ord .___.' <- den smiley minder mig om en hval (: Det kan man jo ogs blogge om :D

No comments:

Post a Comment