Monday, June 7, 2010

Bree Tanners korte liv efter døden !

Jeg er sørgmodig.
Jeg er i sorg.
Jeg er ked af det.

Jeg er lige blevet færdig med den femter bog i serien " Twilight " dog denne gang er den her set fra en af de nyfødte bi personers synsvinkel ..
Jeg havde læst hele serien fra Bellas synsvinkel, både på dansk og engelsk et par gange, og derfor skulle jeg selvfølgelig også læse den her.
^^Trofast fan^^
Den er så god at jeg begyndte at græde til slut.
Hvis man har læst "Eclipse" som jo er den tredje bog i serien om Bella og Edwards kærlighed. Så ville man også vide hvem Bree er. Hun optræder ikke i mere end fem minutter maks, men her får man selvfølgelig hele hendes historie..
Og den er bare så god! - for satan jeg tudet til sidst..
Oww ja ! - Så er jeg stolt af at kunne sige det to mig halvanden time at læse den !
"Uanset hvem den vampyr var, og om han havde et menneske som kæledyr eller ej, så var han en af mine venner. Selv hvis det viste sig at være ham, der skulle slå mig ihjel, ville jeg stå i taknemlighedsgæld til ham "
^^tårer!!! ^^
Og jeg er nu stolt af at kunne sætte endnu en bog, der omhandler Twilight, over på min boghylde. " Bree Tanners korte liv efter døden " velkommen til Nanna Pedersens boghylde hvor du vil blive læst mindst et par gange i løbet af dette år !
- uhh.. Måske man burde købe den på engelsk også, jeg har jo trodsalt også alle de andre twilight bøger på engelsk.. DET GØR JEG SGU !
- Ow ja: Læs Twilight sagaen hvis du ikke har, det er en ordre !

No comments:

Post a Comment