Wednesday, June 16, 2010

Honduras - Chile.

Som I måske har gættet, følger jeg med i VM xD derfor vil der nok blive en del indlæg om det, her imens det finder sted! xD.

Honduras - Chile spiller lige nu xD. OG CHILE VINDER! D: eller nej, det er jo ikke sikkert men de fører! 1-0 ! D: og det er ikke godt! D: Chile er dum, de skal bare dø.. :D Jeg tror ikke at Honduras, kan nå at score to mål! D: der har lige været halv'eg'pause'fidelihut'noget. såe de har ikke så land tid D: .. men på den anden side, kan de jo godt være at nisserne kommer og hjælper dem! :D

Syntes i ikke bare at det er pisse irriterende at når man ser VM, så lyder det som om den største bi sværm kommer forbi kameraet! men det er bare de skide horn'dimser! de mennesker der går rundt som idioter og sælger dem, burde skydes! en eller anden burde stille såden horn så langt op i røven på dem, at det kræver en størrer obration, at få den ud! :D og det tror jeg ikke er rart!

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg bloggede den gang, vi tabte til Holland? D: men nu gær jeg det ihvertfald igen! xD ikke fordi det er noget vi vil mindes alt for ofte.. det var jo ikke noget at råbe hurra for!! .. Men hold kæft jeg var sur da jeg så det! det var ikke engang fordi Holland var gode, vi var bare uheldige! .. D: MEN VI SKAL NOK VINDE! FOR VI ER RIGTIG GODE TIL FODBOLD!! :D .. eller det blir vi ihvertfald.. xD

No comments:

Post a Comment