Friday, June 18, 2010

Welcome.. To the kindergarden!

Jeg logger på idag for at lave et genialt indslag om dyreskuer, og ser at mit profilbillede af mig, her på blogger, er blevet lavet om til galevidenskabsmænd, og sindssyge kvindemennesker der vender kiks med munden..
Er der grund til bekymring nu?
OG LINE ! DET ER PÅ TIDE DU KOMMER HJEM FRA CAMPING NU! DET ER SUNDHEDSSKADELIGT, OG JEG SAVNER DIG ! ..
Og I morgen vil jeg tilbringe dagen med at se bryllup, og have besøg min fantastiske lille pige Simone. Jeg ser frem til hun kommer og vi skal være lige så mærkelige som vi pleger at være. Jeg må indrømme jeg har savnet hende, og jeg håber på at vi kan lave et eller andet hyggeligt!
Også er der jo lige den lille bitte detalje at jeg faldt i søvn i eftermiddags..
og vågnte fem timer senere.
Jeg tror IKKE jeg får noget søvn i nat..
I stedet tror jeg, at jeg vil lave nogle indlægs, og derefter spamme Lines væg.
So:
Welcome to the kindergarden, its to late to turn back now..

No comments:

Post a Comment