Saturday, June 5, 2010

Ö .. Ö ..

Jeg vil gerne indrømme noget! Jeg ved de fleste af jer ikke er enige med mig D: Men jeg syntes ligesom det er noget ret relevant! ... *underlige tromme lyde* .. JEG ELSKER SIDNEY LEE i; .. Han er jo fantastisk! Han har tørklæder i ALLE farver og nuancer! Han har fjæset tværret ind i brun'crem og han er stolt af det! :D Han er bare sig selv, selv om næsten ingen kan li ham når han er sig selv! (: Jeg er stolt af Sidney Lee! .. Han er gude dejlig! .. og han har sixpack i; *savle savle* Jeg ved godt de fleste af jer tænker "AAAAD" Men hvorfor? hvorfor hader vi ham alle sammen? hvorfor syntes vi alle sammen han er ad? .. Han har aldrig gjord nogen noget! .. det har han jo ikke? (: Det er jo ikke fordi han er seriemorder, voldtægtsmand, eller grønthandler vel? oO. Nej, den eneste grund til at vi hader ham er fordi han er kendt! han er lidr underlig og KENDT! havde i mødt ham ude i byen havde i jo ikke haft noget i mod ham? (: Det er bare det at alle ved hvem han er? om så det er en gammel dame på 1m. med krøllet gråt hår og hørerværn! så ved hun hvem Sidney Lee er! Og det er jo det der gør det så fantastisk! .. Han er bare et mere eller mindre normalt menneske? (: Og hvis alle var "Normale" så ville det jo ikke være sjovt (: derfor elsker jeg folk som Sidney Lee, dem der bare gør det hele lidt sjovere (: .. LÆNGE LEVE SIDNEY LEE!

No comments:

Post a Comment