Wednesday, June 9, 2010

Sex & The City intro - mistake..

Du tænker " hvorfor satan poster hun omkring Sex and the city introen",
og ja, du har egentligt god grund til at spørge, for jeg har ikke tænkt mig at snakke OM Sex and the City..
Jeg har tænkt mig at vise dig fejlen i den video der er øverst..
World Trade Center.
De første tre sæsoner af serien så introen sådan ud: når man så et lille oversigt af byen, stod de to tårne der fine som de var, og efter attentatet d. 11 september 2001, tog man det fra. For at vise respekt til afdøde.
Derefter kom den her version: hvor tårnen er væk når man får det lille oversigt over byen. Og I stedet for at vise Wold Trade Center nedefra over Sarah Jessica Parkers navn, lavede man det om til The Empire State Building.
Mener du det var det rigtige at gøre ?
Det mener jeg, og jeg ved også at det er ulovligt at bruge billede af The World Trade Center til "latterlige" ting efter attentatet.
For at ære de afdøde.

No comments:

Post a Comment