Sunday, June 6, 2010

Søndag?

Hva laver man på en søndag?
Jo! - Man tar da til familie tam tam :D
Hva godt kom der så ud af det? D:
Joe, Hele min familie kommenterede mit hår? --' De kunne åbenbart ikke li at jeg havde blå striber? "Er det nu tusch igen?" "Du var godt nok pænere til din konfirmation" "Hva er det for et hår at troppe op med?" "Hva har du dog gjord ved dit hår?" osv! D: .. Jeg kom til at smadrer min kusine med mit nitte bælte D: Jeg tror det gjorde ondt! Vi stod ude ved vejen, og havde bestemt at næste gang der kom en bil skulle jeg NÆSTEN ramme hende med bæltet, bare for at se person dimsen i bilens reaktion (: Hun stikker på hånden frem i det jeg smadrer hende og .. jae, hendes hånd .. dør? :D .. Min grand kusine er et hamster Ö hun hamstrer bare alt slikken, hun havde fandme til 14 dage nede i de lommer? D: Vi har vores egen klub Ö "Emsali" - (Em)meli + (Sa)brina + (Li)ne = Emsali :D Vi er geniale! xD Det er en svinger klub (: OG VI OPTAR ALTSÅ IKKE FLERE MEDLEMMER! så i kan lige så godt sparer jer (: Jeg ved godt i er vildt misundelige, men det var altså vores geniale idé, og som navnet siger der det er optagelses krav at ens navn starter med "Em" "Sa" eller "Li" og jeg vi vove at påstå at INGEN andre end os tre har et nvan der gør det :) Og hvs der er, sører vi bare for at de dør! Helt tilfeldigt falt de ud over kanten på luftballonen med en jern klods bundet til benet, og en hund på ryggen (: Og *splat!* (: ¨Når Sabrina rebber ligner hun en retarderet hund Ö seriøst, den tøs kunne jo ikke andet end at rebbe! Jeg var ved at tisse i bukserne af grin xD (Y' .. Vi er faktisk ret klamme, vi tilbringer vores eftermiddag med at sidde og bøvse (: ..

Hvis der er nogle ine mennsker ude i verden der godt kan li at rydde op? så har jeg et værelse der trænger? (: JEG BETALER JER! .. 1 lakrids i timen (: Det er en go løn!! Beskrivelse af mit værelse: Det har 4 vægge, det ene vender mod øst, det andet mod syd det tredje mod vest og det fjerde mod nord (: Det har 2 mågede vinduer og et gråt gulvtæp (: Der ligger skidt på gulvet som, slik'papir, tøj, slik'papir, skole bøger, slik'papir og slik'papir (: (Y' Hvis der er nogen så ring på 88 88 88 88 og ja det er Leasy's nr. men hvis I kan holde på en hemmelighed? *hvisker* så er det mig der er leasy i; ..

No comments:

Post a Comment