Thursday, June 17, 2010

Verden kan deles op i to dele..

*** TWILIGHT ALERT ***
Verden kan deles op i to, forhåbentligt ikke lige store, dele.
***
Team Jacob:
Den ene side er Team Jacob, dem med den dårlige smag i munden, og er til mænd med biceps og er arrogante dyr.. Team Jacob er det valg som sikker hver tredje person i verden bevidst har taget.
Men, hvis der er nogle Team Jacob'er der læser det her, så læg mærke til at jeg har tænkt mig at sige dette:
(det bliver første og sidste gang jeg siger noget godt om Jacob, så hold vejret)
Jacob, er muligvis det rigtige valg for Bella hvis hun ønskede at være menneske. Bella ville havde haft chancen for at være menneskelig, og få børn.
Jeg ville havde sagt sådan her:
Jeg ville nok heller ikke være blevet som menneske, men jeg ville synes det var for drastisk at skull eændre sig for at KUNNE være sammen med sin "eneste ene" så at være blevet som sig selv ville havde været den bedste løsning.
OG JA: Jacob er da.. meget.. pæn.. (MERE FÅR I IKKE UD AF MIG)
MEN: der ville ALTID være en risiko for at Jacob ville "præge" på et andet menneske, der bar stærkere gener end Bella.
Og: Jeg kan ikke se hvordan nogen kan være Team Jacob, efter som man VED til sidst at den eneste grund til Jacob er forelsket i Bella er fordi Bella jo teknisk set "er" Renesmee..
Hvis man er Team Jacob -undskyld til de 10 personer jeg kender der er Team Jacob- så har man bare INGEN smag i mand !
- det er Robert Pattinson også enig i ;)
***
Også er der den perfekte anden del af verden:
Team Edward.
Den del af verden der VED hvad smag i mænd er..
Edward er det bedste valg for Bella, det er udelukket at hun burde finde sig en anden. Edward er bare.. sig selv..
Og han er ikke bange for at være det..
Når alt dette er sagt, ja så vil jeg gå videre til alle de andre " Teams" der mon end er derude:
Team Bella:
Hvilket er det mest logiske, eftersom Bella er "neutral" og kan få begge sider:
til sidst har hun jo både Edward, Renesmee, og Jacob..
Team Alice:
Er et af de bedste valg man kan være, fordi der behøver man ikke vælge side.
Team Emmett:
fordi han er stærk og sej!
Team Jasper:
fordi han er skræmmende..
Team Charlie:
for nogen skal kunne tage sig af dem der er ladet bliver tilbage i den menneskelige religion..
Team Carlisle:
Fordi jeg elsker ham, og fordi han er så venlig..
Team Aro:
fordi han er og bliver cool!
Team Mike:
for der skal være en der slukker lyset.
Har jeg glemt nogen teams?
***
JEG GLEMTE TEAM RENESMEE!
Undskyld for min papren omkrin Twilight, fortæl ikke at jeg ikke advarede jer, og det her er faktisk kun det andet indlæg jeg har lavet med dem ! Godt gået fra mine side vil jeg gerne tilføje ;)
-Nu vil jeg så til gengæld blogge om Milo og Xboksen..

1 comment:

  1. AT DU DISSER TEAM JACOB! NOOOOOOOO NANNA! JACOB ER SÅ PERFEKT! HAN ER LOYAL OG DET HELE! OG AT DET ER TAYLOR DER SPILLER HAM GØR BESTEMT IKKE NOGET!

    ReplyDelete