Wednesday, July 7, 2010

Eclipse.

I går var Nanna og jeg inde at se Eclipse.. altså Twilight 3 :D
Jeg har set 1'eren og noget af 2'eren og 3'ere ;o
Nanna har så der imod set 1'eren 40 gange. 2'eren 40 gange og 3'eren 3 gange. Læst alle bøgerne et par gange både på dansk.. og på engelsk! O.O
Hvis I ikke ved det, vil jeg fortælle jer det nu. Nanna er en freak... Hun doper sig med det shit! hun pumber det ind i hendes åre! ..
og jeg tror virkelig ikke det kan være sundt!! - Men det er godt nok at hun har noget hun går op i (;
Nanna er jo så helt klart Team-Edward. Hvilket hun så ogs har tvunget mig til at være xD men det er vel fint nok? jeg har ikke rigtig noget holdning til det xD.
Maria og jeg var kommet over til Nanna om eftermiddagen og så havde Maria sagt;
"Du mangler bare en plakat med Jacob" og kigget op på Nanna's Twilight fikseret væg. Hvor efter Nanna kigger over på mig med "hva sagde hun!?"- blikket. Og jeg kigger over på Maria og siger stille "eh.. Nanna er Team-Edward.. du må slet ikke nævne Jacob herinde!" *tavshed*
Nanna er faktisk så meget Team-Edward at når jeg siger hans navn på dansk.. flipper hun total ud xD på noget der oftest ligner flabsk. (Og hvis I ikke ved hva det er, er det dér man taler oppe i bjergene i Sverige xD (så havde vi også lidt geografi med i det hele oO
). )
Men Eclipse var faktisk ikke så dårlig ^^ den er faktisk rigtig go (: Jeg er ked af at indrømme det, men det er den i: Den bedste scene er helt klart da Edward og Jacob står og skændes ude foran Bella's hus og hendes far kommer ud og spørger hva der foregår og så svarer Jacob "I kisst Bella.. And she broke her hand.. When she puncht me" xD. Hold kæft vi var flade af grin ;o

No comments:

Post a Comment