Tuesday, August 10, 2010

S K U F F E L S E !

Jeg ville ha skrevet vores indlæg nummer 100, NÅ! )': *PIGE SUR* ayways...

Jeg tror Nanna skal købe en ny tegne'blog til mig D: FOR DER ER LIGESOM IKKE MERE PAPIR I!? >.<'

Jeg er mega stolt over mit skole skema :D! - BEN 10 FTW!

Der er en banan flue på mit værelse! JEG HADER BANANFLUER! Den er bare lille og grim.. Og så kan man ikke engang hører den summe )': MEN JEG VED DEN SUMMER! *ZUM ZUM*

Jeg tror Marilyn Monroe er den eneste kendte bitch der nogen sinde har sagt noget klogt.. Jeg burde ha blogget om det forlængst.. *klasker mig selv i hovedet.* Altså denne TØS!? sagde engang.. *100 år siden..* Ja så gammel er hun faktisk >:D! Men hun sagde.. "Im selfish, impatient and a littel insecure. I make mistakes, i am out of contro and at times hard to handel. But if you can't handel me at my worst, you sure as hell don't deserv me at my bedst" (Y) *the bitch is right!*

I fredags fanget de en serie morder i England, Crossbow Canibal.. hvilket in spireret mig :* når jeg blir stor *at føle sig lille D:* vil jeg rejse til England og besøge en seriemorder i fængslet.. og stille ham TONS VIS af spørgsmål.. Jeg skal nok lige ha nogle bedere engelsk karakterer først, MEN DET ER EN DETALJE!?.. Crossbow Canibal er like den nye The Yorkshire Ripper.. :D *freak!*

No comments:

Post a Comment