Tuesday, October 5, 2010

FREAKEN!!!! -Det er mig;P

Virkelig!
Det passer, det passer! Jeg er virkelig underlig. (Ikke nogen stor nyhed) Men det er virkelig underligt, så mærkelig jeg kan være nogle gange!
Lige fortiden, vil jeg gerne lave mine lektier:-0? WTF? Jeg har købt en kogebog?! Og jeg er kraftpikkeme og begyndt at male! Og idag købte jeg blomster til mit værelse. Så her skulle DUFTE!? Hvad er det nu for noget?? VIDUNDERLIGT! -eller, eller?
Ej, nu er jeg startet med bogen "KAOS". Hvilket handler om et kaos. (underligt, huh?) Indtil videre er den god!
Kæft hvor ville det være GENIALT, hvis kronprinsen var bøsse!
"Ja og nu tæder Kronprins Frederik ud på balkonen sammen med sin kone Ole." -Jamen hvor sjovt ville det ikke lige lyde? Line, nu har jeg noget at grine af. TAK!;P
Nåh. Klokken er mange, alt for mange! Så jeg må smutte!
XOXO
ALberte<3

No comments:

Post a Comment