Friday, October 8, 2010

Hvis mennesket var en sølvfisk..

Nu tænker I sikker "HVA HELVED ER EN SØLVFISK!?" - Nej det er ikke en nymodens guldfisk..

Det er såmen intet mindre end den her lille fætter...
Den bor under for listerne, og kommer kun frem når der er mørkt... Jeg har været så (u)heldig at se den et par gange ude på mit badeværelse :D! Jeg har så senere døbt den "speedy" men så fandt jeg ud af at det var en kvinde... for ligepludselig var der ogs en lille en o: DE MÅ LEVE I MILIONVIS! Ö foresten så spiser de dine døde hudceller.. namnam.

Men så var det jo at jeg kom til at tænke "åh nej" tænker I sikkert.
Men jeg syntes faktisk selv det her er meget genialt! :D

Jeg tænkte at hvis mennesker var en sølvfisk, ville vi undgå ungersnød. Hvert menneske taber i gennemsnit 50.000 døde hudceller om dagen, og sølvfisk spiser dem. Så der må da være mad nok :D?
Dygtig dygtig.

No comments:

Post a Comment