Saturday, October 9, 2010

Ja .. endnu en gang..

Så jeg sad og kedet mig her i går aftes og tænkte: "jeg vil lave et planlagt indlæg til når jeg sidder og er til fest på Sjælland" og så vidste jeg bare slet ikke hvad jeg skulle blogge om.
Derfor valgte jeg at tjekke op på nyhederne om vores Kongehus, og faldt over disse billeder..
- og ja, jeg skal nok prøve at lade være med at lyde for entusiastisk..
men hvad er der helt præcist med kongehuse og HATTE?!
HATTE FORHELVEDE?! HATTE MED TO STREGER STIKKENDE UD FRA HATTEN - SOM PYNT- ja.. muligvis ser den da super fed ud. Men jeg tror næppe det er en man bare vil tage på for sjov..
- Muligvis til at hælde øl ned i bagefter brug, men er det ikke også rundt regner det?!
.. så synes jeg forresten det kunne være sjovt at tjekke op på hvad denne her genburgshat (hun har brugt den fire gange før.- Jeg er royalist, så jeg ved hvad jeg snakker om.) koster..
Den er specielt lavet, hvilket vil sige at kun Mary har sådan en hat der, og hatter har såmen ikke kostet andet en 27 tusinde danske kroner..
SPONSORERET!! - bevares. Det er jo kongehuset..



og så fald jeg lige over Mary's super fede "bukse-kjole" tingeltangel som hun brugte i Australien..
Jeg elsker dem stadigvæk..

det er faktisk super kynisk af mig at sige det, for det er jo egentligt bare en kjole hvor der er syet ben på ikke?
Men hold kæft hvor elsker jeg dem.. Man må endda være tyk i dem!! >:D


okay.. undskyld at jeg gør det her mod jer..
..Men..
men..
men..

ISABELLA ER ALTSÅ NOGET AF DET MEST SØDESTE DER GÅR RUNDT PÅ DEN HER JORD!!!
- jeg vil utroligt gerne have en datter opkaldt efter Isabella.


med mange kærlige kongelige hilsner Nanna..

No comments:

Post a Comment