Tuesday, October 26, 2010

Paranormal Activity.

De fleste af jer har sikkert set Paranormal Activity 1. og måske også 2'eren?
Paranormal Activity er en film der handler om Katie og Micha.
Katie og Micha er kærester, og bor i et virkelig amerikansk hus - prøv at ligge mærke til det? ;)
Anyways.. lige siden Katie var 8 år har hun været hjemsøgt af en genfær/spøgelse/demon what ever.. Deres hus brændte ned, og de måtte flytte. Spøgelserne begyndte at komme igen da Katie var 13. Og nu sker det igen! De vågner af underlige lyde om natten, og lyssekroner der dingler i loftet. De kontakter en "ekspert" men han kan intet gøre.. han må gå, fordi spøgelses tingen blir vred når han er der.. En nat bider spøgelses tingen Katie, og hun blir besat! Hun dræber der efter hendes kæreste. I 3 dage sidder hun ved siden af hendes seng, og vipper frem og tilbage.. Micha - som er død - blir fundet af Katies veninde som tilkalder politiet. Først da politiet kommer, stopper hun med at vippe. Hun går mod politiet, og de skyder hende. slut.
Jeg så filmen for første gang i dag, og var seriøst ved at faldet i søvn - hvilken har INTET at gøre med mit søvn mangle - problem!
Kender I ikke det at man ser en film, og så falder ens øjne i i få sekundet og så "vågner" man med et sæt. Anyways.. det gør jeg ihvertfald!
Jeg havde altid troet jeg ville skide grønne grise, bare af at se kassen den ligger i, da jeg virkelig ikke kan li gyser film.. men det her var fandme skuffende!!!

No comments:

Post a Comment