Sunday, November 7, 2010

Haaaaaallooooo guys........

Ved I hvad?
Vi er igang med at lave essay på klassen.
Egentlig er der en masse udfordring i det, hvilket er dejligt. MEN! (Der er ALTID et 'men')
Først skulle vi skrive om enten en cykeltur, morgenmad eller en togtur. Og det var indledningen som var sværest. Nu skal vi fucking lave en indledning om HÆRVÆRK!!
Jeg har fået skrevet lidt, men jeg er åben for ideer!
Er der nogle af jer, som har tænkt over livets store spørgsmål?
Det tænker jeg nogen gange på, og jeg finder aldrig ud af det. Ville det ikke bare være et super godt essay?
Vi har SÅ meget vi skal lave i skolen for tiden! Og lige nu har vi også praktikanter.
De er SUPER søde, men nogen gange kan man ikke lade være med at grine ad dem! De ligner små forvirrede hundevalpe. De render rundt efter vores lærer, og hvis de ikke kan finde dem, jamen så prøver de at klare det selv. Og ligesom når en hvalp falder, efter den ikke kan fange dens hale, ja så styrter praktikanterne også...
Og så skal vi snart fremlægge noget i Tysk. Hvilket jeg også glæder mig til, det bliver så sjovt. Men foran klassen, også lidt skræmmende;)
Okay, okay! Man går nok ikke lige herind, udelukkende for at høre om skole. Jeg sidder og ser "Rygtet siger...", og den er faktisk lidt spændende. Jeg ville freake lidt ud, hvis min far ikke var min far, selvom han var min far.
Men det sjove er, at den er på kanal 4, og den kanal har vi ikke!! Vi har lige fået en masse gratis prøve kanaler, og det er FEDT!! Desværre er det ikke permanent. (Øøv:C)

No comments:

Post a Comment