Saturday, November 27, 2010

NUUE!

Absalons hemmelighed!!


Jeg håber I så "Absalons hemmelighed" i 2006. For så er I parate til at det kommer igen i år!! Og hvis der er nogle afsnit I mangler, kan I se dem nu! Jeg mangler slutningen, så den ser jeg frem til at se!

Nåh! Men i fredag havde vi juleklippedag! (-_-') Og inden vi skulle igang med alt det sjove, (HAHA!!!) skulle vi have lidt fælles sang! Og så hørte jeg den her gode sang med Dicte (Hende fra vild med dans) og kom i tanke om, at jeg ikke havde set slutningen af "Absalons hemmelighed."!!



Drømte mig en drøm i nat
om julesang og julepjat
og engle falder ned fra sky.
En julenat i indre by.
Julesneen falder hvid.
Det sku' den helst ved juletid.
En engel sang med fryd derom.
Jeg drømte mig en lille døm.
Nu' det blevet jul igen
Og julemanden er din ven.
Har du været sød i år?
De slemme børn ingen gaver får.
Og hvis du gemmer på noget i dit hjerte, min ven.
Så ønsk det nu, for du kan aldig bli'e et barn igen.
Drømte mig en drøm i nat...
Der sker ting som ik' sku' ske .
Men er det sket, så det dét.
Er der noget du ik' fik gjort?
Så gør det nu - Livet er så kort.
Og hvis du har et ønske i dit hjerte, min ven.
Så ønsk det nu, for du kan ikke gå tilbage igen .
Drømte mig en drøm i nat...
Er der noget du ik' fik gjort?
Så gør det nu for livet er så kort.
Der er så mange gaver
Der skal gives bort.
Drømte mig en drøm i nat...

No comments:

Post a Comment