Thursday, December 16, 2010

HaHa!!



Sjove og geniale ordsprog og citater!!

Jeg fandt en masse sjove ordsprog, og jeg ville lige dele dem med jer!

1. God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse
2. Lige børn leger bedst... men de skæve har det sjovere
3. At tænke før man taler er som at tøre røven før man skider
4. Dem der siger, at sex er det bedste! De har aldrig prøvet at være rigtig skidetrængende!
5. Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor
6. Én fugl i hånden er bedre end ti på taget. FEJL: fugle larmer og lugter og er derfor altid bedst på afstand.
7. Når blinde mennesker bruger mørke solbriller, hvorfor bruger døve så ikke ørevarmere?

Her er også nogle gode citater!

1. "Den der går i seng med kløende røv, vågner op med lugtende finger." - Sun Tzu
2. "Jeg kan ikke klare folk der snorker! Især ikke hvis man kan høre dem" - Thomas Wivel
3. "Vampyrer er ren fantasi.... - ligesom nisser, alfer og eskimoer." - Homer Simpson

Lidt sjove citater fra "De unge mødre"

1. “Det ikk’ rigtigt, at Lucas ikke får sine grøntsager. Vi får da pomfritter” - Christina fra Amager
2. “Det er jo ikke vores skyld, at jeg er blevet gravid igen. Der har bare været så mange problemer med kommunen, at jeg har glemt at tage mine p-piller!” - Christina fra Randers
3. “Jeg håber da stadig, at mig og Simon kan finde sammen igen” - Michelle, da hun havde fået en ny kæreste.
4. “Min mor røg også, da jeg var gravid og jeg har ingen skade taget” - June forklarer hvorfor hun ryger under sin graviditet.
5. “Jeg vil gerne afslutte min 10. klasse, så har jeg i hvert fald noget at falde tilbage på” - Malou Stella

Lidt citater fra Amalie

1. ‎'' Hvis man skal gå på den røde løber skal man jo være med i sårn en skuespiller film''
2. "Når man tænker på hvor lidt jeg vidste sidste år, og hvor meget jeg ved nu, så dengang vidste jeg jo bare INGENTING!!! nu ved jeg jo bare mere..."
3. "Når jeg har fået kritik er jeg ikke gået ned i det sorte kul (...) Jeg tænker, at i kul kan man ikke trække vejret... Ej okay"
4. "Jeg bliver jo mere erfaring om livet"
5. "Ej mor! Det snakker man altså ikke om på officielle steder!" :D
6. ‎''Det jo ik kun mig de gør grin med.. Det er hele paradise receptet''
7. ‎"Jeg har været i elite svømmer. Hvis man har været elite svømmer er man rigtig god!"
8. "Stinna, kan du så godt lide at gå rundt og klæde dig ud som en russisk roulette?"

Til nogle af Amalies citater må jeg bare lige skrive : NO SHIT SHERLOCK!!

*Alberte

No comments:

Post a Comment