Friday, December 24, 2010

JUUUUUUUUUUUUUUUL!

Jeg over vejer dybt seriøst at tage jogginbukser og en grim t-shirt på i aften.
og for at gøre det være, en nissehue!
- bare for at prøve noget nyt? :D.

Nogen siger at det ikke handler om gaverne, men om glæden ved at være sammen.. jk's siger jeg bare!! Selvfølgelig handler det sq da om gaverne!?
Den éne gang om året hvor man bare skovler til sig.. og så helt uden nogen grund! Det da awesome!

OG MADEN!! gooood, man æder bare altid vildt meget!! og fortryder det bag efter... Jeg har det altid såden at 4 dage efter, tror jeg stadig at jeg skal dø!
"Der skal jo ogs være plads til risalamenten... trust me!! der er altid plads til lidt ris og fløde! - Det værste er rødkålene? kogte kål.. der er røde!? iiu. Og de brune kartofler?!? hvorfor ødelægge kartofler ved at hælde smeltet sukker på dem!? så er det da meget bedere med nogle vide! og 4 dl. sovs!! - Ja jeg er kræsen ;).

Og når vi nu er igang, så er det da bare vildt irriterende med små børn! Det eneste de tænker på er de gaver! - okay, det gør jeg ogs! men jeg kan i det mindste finde ud af at gøre det inde i mit hovede! - Små børn skal altid løbe rundt, smadrer altid, mærke på gaverne, vældte juletræet, jagte katten, råber og skrige, og mærke noget mere på gaverne! - hvis ikke jeg har sagt det før? JEG HADER BØRN!!!!!!!!

Nå, men god jul, und so weider!!

No comments:

Post a Comment