Saturday, May 21, 2011

Jorden går under i dag - det er helt sikkert!

Om 3 en halv time, nærmere bestemt kl. 18.00, går jorden under. Dommedag. Det amerikanske religiøse råbehovede Harold Camping fra Family Radio, har efter sigende regnet sig frem til, ver hjælp af vers og årstal fra biblen, at jorden vil blive ramt af et gigantisk jordskælv, med en richter styrke på 15 - kraft nok til at ødelægge alt liv på jorden . 3 procent af jordens befolkning, 200 millioner rettroende vil blive kaldt op i himmeriget - andre mener dog, at det er dem der har opgivet alt for at rejse rundt i verden og advarer andre om Dommedag - mens enorme jordskælv ryster kloden. Efter 5 måneder, d. 21 Oktober, vil det hele være ovre, slutningen på den verden vi kender.



Er det så nu man sidder og tænker "Pis, hvorfor gik jeg ikke i kirke hver søndag, og læste Biblen som godnathistorie!" Ja, det er det. Jeg må indrømme, at selvom jeg synes Harold Camping er en gammel overtroisk nisse, er jeg lidt bekymret. Det er nogle nerve pirrende timer der venter forude. Vi burde nok ikke være bekymret for at blive straffet for hellere at ville tænke selv.
Harold Camping er så uheldigvis også manden der i 1994 sagde at jorden skulle gå under 6 september samme år, hvor efter hans undskyldning bagefter var, at han havde tolket nogle vers i Biblen forkert ...
Men denne gang skulle de være rigtig nok, lover han.
Foresten har mange benyttet lejlighedden til regulært bondefangerig. Da guld udvalgte ikke får deres kæledyr med i himlen, kan de betale andre for at passe på deres dyr, hvis egeren pludselig er væk. - Der er nok nogen der får sluppet nogle unødvendige penge uden fortrydelsesret ;)

Harold Camping mener, at jordskælvet i Japan og oprørerne i mellemøsten er guds små varsler.
Han mener også, at vielsen af bøsser og lesbiske er et tegn på undergangen..

Men jeg har slet ikke tid til at dø, kl. 18, det er lige midt i aftensmaden. Jeg har ikke fået tunge piercing endnu, jeg er ikke blevet 16 og haft den fornøjelse at kunne gå ned til ekspedienten i det lokale supermarked, stikke mit kort op i ansigtet på hende og sige "ha, bitch. Nu jeg blevet 16, gi mig så noget alkohol!"

No comments:

Post a Comment