Tuesday, August 30, 2011

Tu-tu-tusindben!


i en rendesten syd for nord athen blev jeg født uden at vide hvad jeg var for en .
det var ik så sjovt det var meget flovt det var værre end at gå med numsen bar .
men en skønne da var der en der sage hør nu her hvad er det som du har masser af ..
og så talte jeg vil du tænke dig resultatet gav mig svar på hvem jeg var ...

"tu-tu-tusindben
hva, hva, hvaforen?
tu-tu-tusindben
der godt kan li at ha det sjovt

tu-tu-tusindben
danse på den grønne gren
tu-tu-tusindben
der godt kan li at ha det sjovt .

i en vindueskarm lige uden for tarm blev jeg købt blev jeg solgt blev jeg pludselig varm.
du en edderkop undskyld ederkop syns at du er du er du en flue ...
jeg en tusindben og jeg mangler en ligsom dig vil du ik være min øjesten hva tror du den sagde den sagde HIP HURRAAA

// Jeg tænkte vi alle kunne trænge til en god tusindbens sang! - Line. :3

No comments:

Post a Comment