Sunday, May 23, 2010

Eksperiment - vegatar mennesker!

Heey guys :D

Jeg går på den her vidunderlig dejlige skole, hvor der en gang imellem kommet et blad rundt "Frikvarter" er det geniale navn. På bagsiden var der en artikkel med et billede af to grise, (WuuHuu grisøøhbasser!) med teksten "Dyr er venner - ikke mad" nedenunder. Så kommer min veninde hen og siger "Hey line! skal vi ikke være vegatar bare en uge?" Og det syntes jeg sq var en go idé, det endte så med at være 4 uger i stedet. :D Altså bare for at se om et er muligt at gå fra stor'forbruger af kød til nul'forbruger af kød? oO. Vi starter på mandag!? D: *at tvivle sygt på sig selv!* :D

- MEN DET VÆRSTE ER .. INGEN FUCKING MC'DONNALS MAD!? o:
Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal overleve!? McD mad er .. mit liv!? D: min skoles nabo er McD --' vi er jo der over hele tiden!? D: jeg er afhængi!? Jeg er .. McD'man! D: Men pickelsne!? hvem er det geni *host* fuck hoved! *host*der har opfundet det!? det er jo fucking vammelt! såden en slaskende grøn agurke'lignende tingeste der ligger der og ser træls ud!?

Der er mange proteiner i kød! Så dem skal jeg jo ha andre steder fra nu D: Hvilket vil sige.. BØNNER!? ikke fordi bønner er skidt? Men et blir sq da kedeligt i længden? (: Jeg tror jeg får et lille problem, jeg er mega krædsen! Altså, bønner, spinat, gule ærter og jordnødder er ikke min livret! >.<' Og det kan man sq da ikke leve af!? D: Jeg dør sq da af sult inden der er gået tre dage!? :D.


// Line Jepsen (:

No comments:

Post a Comment