Friday, May 21, 2010

Kommentar til stort set det hele !

Der er nogle områder hvor jeg virkelig bare tænker.. Oh shit, hold kæft hvor han den person egentligt ret. Det sker efterånden sjældent at jeg virkelig tænker meget om noget en person har sagt, men i dette her tilfælde hvor jeg vikrelig har gået hele dagen og tænkt over det her, blvier jeg simpelhent nød til at diskutere lidt yderligere omkring der her emne..

Jonatan Spang fangede i går aftes min opmærksomhed med hans one-man-show " Familie "..
Han snakkede om et skrøbbeligt emne, også kaldet pædofili.
Jeg er fuldstændig enig i alt hvad den mand sagde.
Mandelige pædagoger efterhånden blevet en trussel.. Eller er de virkelige ?
Er de ikke ganske almindelige skrøbbelige mennesker, der måske ligesom de kvindelige pædagoer har en pasion for at passe børn. Og måske selv har nogle drømme om børn i fremtiden ? Betyder det at de er farlige ? Betyder det at alle mennesker i det hele taget skal frygte mænd ? Betyder det at vi alle sammen skal være bange for de små børn, simpelhent blvier voldtaget af ALLE mandlige pædagoer ? Betyder det at når man aflevere sine børn i børnehave, og en mandelig pædagog tørrer en unge, at man straks skal hoppe til den konklussion at han helt klart er pædofil ?
Jeg synes det er noget fis. En joke der helt klart har sadt gang i nogle tanker i sær hos mig..
Mandelige pædagoger, er åbenbart et kæmpe stort tabu, hvilket jeg synes er virkelig synd for dem .
Vidste du at mandelig pædagoger har frivilligt valgt ikke at være alene med børnene ? Der skal være en kvindelig pædagog til stede.. Hvis det ikke er latterligt, så ved jeg virkelig ikke hvad det er..
Jeg låner lige lidt fra Jonatan Spang her :
" Jens, det er fordi.. øhm.. vil du ikke. øhm.. gå med mig.. øhm.. med ud efter en skovl "
" vent lige lidt, knægt mens jeg stiller min akustiske guitar ned .. Kan du se hvor umuligt dit spørgsmål er ? Tror du jeg kan gå med dig, helt alene ud i det mørke skur, for at række op på tredje hylde for at tage en skovl ned til dig ? Prøv at se her knægt. Her nede mellem mine ben sidder der en tissemand, det mandelige kønsorgan, og en gang i mellem går det fuldstændig amok, også kan jeg simpelhent ikke styrer mig "
Er det bare mig, eller er den her diskussion fuldstændig overvuderet, og ligegyldig ?
Mandelige pædagoger er ikke mere ''farlige'' en kvindelige pædagoger.
^^ Jonatan Spang, pædofili
Nanna Pedersen

No comments:

Post a Comment