Tuesday, May 25, 2010

Har jeg nogensinde fortalt om dengang..

hahahahahaahahahahahhahahahahahaha !
Er ved at flække af grin nu, ja ja Line, det er grisser og det ved jeg godt !
- Mit værelse har vindue ud til baghaven og siden jeg har værelse i kælden betyder det at fra mit vindue og ned til jorden er der tyve centimeter..
Hvilket vil sige de fugle der synes det er fantastisk at gå- hoppe.. something- nær vinduet og bare lette fra der jo flyver ind på mit værelse...
hahahahhahahahahahahahahahahhahahahha..
Camilla, giver det her dig mareridt ?
To gange er det sket at en fugl er fløjet ind på mit værelse... Og min søster er pisse bange for fugle..
Yeah right.. De kommer nemlig og slår os ihjel i søvne ! husk det mennesker! Luk jeres vinduer om natten fordi fuglene invaderer os!!!
argh !
Batman is coming !

No comments:

Post a Comment