Tuesday, May 25, 2010

A-Z'menneske ;o

OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! ... OMFG!

I gætter aldrig hvem jeg mødt i dag!? .. *underlige tromme lyde!* ... MADS!.. Mads ;o
Og nu tænker I;"Hvem fanden er den taber til en Mads, og hvorfor helved fortæller hun ogs det? -.- " MEN.. det gør jeg fordi han er sej! ;o Han er bare det sejeste menneske! .. lige efter Ole Henriksen selvfølgelig!? .. Men altså i tænker stadig; " Hvem fanden er den taber til en Mads, og hvorfor helved fortæller hun os det?" .. Og altså, 1. HAN ER ABSOLUT IKKE EN TABER ;o 2. Jeg ved ikke hvorfor jeg fortæller jer det! 3. Nu får I hele historien (: Såe... ;o

Jeg har den her fantastiske veninde ved navn Stella :D Vi laver nogle lidt underlige ting ;o KUN LIDT! OG IKKE SÆRLIG MANGE! Men altså en dag for lææææænge siden var vi i A-Z. dejlig forretning forresten ;o Bortset fra at de bare har NUL HALLO KITTY STRØMPER!? ;o Hun hatte? s; Men altså jeg kan ikke huske hvilken dejlig varre vi skulle have men det er heller ikke relevant?. Men altså da vi så skulle hjem ik? Sidder der den her mand ved kassen, hans navn er somsagt Mads, og da vi ikke har bedere at give os til, begynder vi at snakke med ham ;o og han er bare sej!! På hans fine skilt stod der "Mads K. Kasse assistent." Og? han gav mig en kugepen i; Så for at vi vidste hvem der var faldte vi ham "Mads Kuglepen Kasseassistent" senere blev han så forfremmet til "Serviceassistent" og derfor kom han til at hedde "Mand Kuglepen gammel kasse assistent ny service assistent" :D. I dagene efter tog vi i A-Z hver dag bare for at kigge efter Mads, men han var der aldrig? ;o Så vi troede han var blevet fyrret ;* (Vi fandt så en ny A-Z'mand at irriterer xD)

MEN !? idag! der så jeg ham ;o Vi kom gående lige forbi ham, og så råbte jeg "maaaads!?" og så løb vi over og irriterede ham igen :D. Men nu er han blevet forfremmet igen ;o Nu er han "Serviceline" så han bestemmer over alle service assistenterne ;o Han mener dog at folk der blogger har for meget fritid! -.-' og han ville ikke læse min blog ;o. Og altså? Han har viiiildt mange kærester? ;o og han er bøsse i; alle der kom som han snakkede med, bestemte jeg var hans kæreste, og han sagde bare ja? D: såeh.. han har da trravlt? *kinky smile* Men.. han er bare sej? ;o Han er bare mit største idol! :* Ihh! :D Han kan ikke li mit tøj? ;o Mit tøj er da fint ike? ;o Han syntes det er underligt!? jeg kan nu godt li mit tøj i;
- 'MADS KUGLEPEN GAMMEL KASSE'ASSISTEN NY SERVISE'ASSISTEN!' MIT STØRSTE IDOL :*

//Line Jepsen

No comments:

Post a Comment