Friday, May 28, 2010

Jeg tror der kommer en bil?

Der var en gang en pige, hun hed Line :D Line sad og kedede dig på sit værelse, da Nanna spurgte om hun ville med i biografen og se "Remember me" . Line stormede ud til sin mor, men hun var ved at snakke med en eller anden dims! Der gik panik i Nanna, som så brændende ønskede at drimsen ville forsvinde, for filmen startede om bare to timer Ö

- Se med i næste uge hvor vi ser om pigerne klarer den? forsvinder dimsen? når de filmen? Mange spørgsmål der skal besvares! - ... Aaaaaj, just kidding! :D Her kommer resten!

Dimsen forsvandt og Line stormede over til Nanna hvor de sad og hyggede sig lidt inden filmen, Line skulle hente sin cykel, og gæt hvem der kommer *meget skræmmende lyde!* Nannas lillebror, Benjamin Ö. Banjamin; "Har du nogle spil på din mobil?" Line; "eeh.. ja?" *akavet* Benjamin; "Må jeg se?" Line; "eeh.. ja?" *viser ham spillene* Benjamin; "Må jeg prøve?" Line; *tænker NEJ FORHELVED* "stilhed" .. *Benjamins mor kalder* Line; "Så .. su må hellere gå før de opdager os!" *forbryder stemme* .. *Benjamin blir stående? D: * Line; "Løb? Jeg gemmer mig her nede" *peger mog kælderskagten* .. *Nanna kommer* Line; "Kom så!" *Line gemmer sig i kælderskagten* Line; "Kom nu? løøøb! tyskerne kommer!" Nanna; "aj, såden noget må du ikek sige til ham " xD *benjamin går* - endelig xD Line; "Jamen? han gik jo?" xD *Line og Nanna griner* Pigerne cyklede mod biografen, da de skulle krydse en vej siger Nanna "Vent lige med at kør over, jeg tror der kommer en bil" og gæt hva der drøner rindt om hjørnet!? Ö *underlige tromme lyde* .. En gammel mand på en RØD rolator! .. xD

- Nu tænker i "Hold kæft en dårlig historie" Men det er en sand historie ;D Det skete i går? ;0

No comments:

Post a Comment