Friday, May 28, 2010

Ting man kan lave i et supermarked..

1) Gå hen til kassedamen og få lagt en is til side til næste uge.
2) Gå hen til assistent, og helt alvorligt sige " det er ikke for at stresse dig, men der er en kode 4 i grønsagsafdelingen "
3) Stig på rulletrappen, og når du når bunden eller toppe råb "ARRRGHH MINE SNØRREBÅND ! HJÆÆÆÆLP " (husk at tag velcro sko på)
4)Gå hen til en tilfælde dame, og lave vilde fakler og skrig " DET ER HANNAH MONTANAH " og bare gå videre.
5) Gå hen til en kvinde og start en samtale. Sig fx " Jaaaaah, det også skønt at se dig " " det er godt nok længe siden var ?. " " har du det godt ?" - og slut så af med " ja men vi ses jo på torsdag ikke ?" også bare gå videre ikke.
6) Gå hen til folks inkøbsvogne og begyndt at kommentere deres vare. Sig fx " SKAL DU HAVE KØD VAR ? ER DU KLAR OVER HVAD DET ER LAVET AF ?" slut af med at sig " jeg skriver fandeme en klage til din chef "
7) Snak højlydt med dig selv. Udryb engang i mellem " DET SKAL DU FANDEME IKKE BESTEMME DIT MØGSVIN !"
8) Åben en bøtte rejer og tilbyd folk en smagsprøve og sig " jeg gir'"
9) Giv folk en "gratis" rulle kiks, og når de kommer op til kassen stil dig foran dem og sig " haha, du troede nok lige var " og blik med øjnene
10) dans rundt og syng højtlydt.
11) Tag et gevær nede i Jagteri afdelingen og begyndt at " skyde " folk med det. Peg på folk der går forbi og sig " BANG " helt vildt højt.
12) Sæt dig ned i midt i kølerafdelingen og begynd at mediter højlydt.
13) Stil dig foran et videokamera og vip fra side til side i en time.
14) Spis 30 mælkesnitter og aflever indpakningsparierne ved kassen.
15) Gå hen til information og skrig " der er en efter mig, du bliver nød til at hjælpe mig "
16) Gå hen til en tilfældig person og sig " du skylder mig en sodavand "
17) Put tilfælge varer ned i folks indkøbsvogne mens de kigger væk.
18) Put en masse æsker kondomer ned i ældre mænds indkøbskurv, mens han kigger væk.
19) Gå ind i prøverummet når der står folk ved siden af og prøver tøj og begynd at sig " hey! der er ikke mere toiletapir tilbage"
20) Gå hen til en ekspedient og pil ved din næse og sig " hey, har du det der med du lovede du ville have med til mig idag? Har du det med, du ved nok.. " og hvis han siger nej sig " så vil jeg satme have mine 50.000 tilbage "
21) Gå hen og spørg en ældre dame om hun ikke vil klø dig på ryggen. Hvis hun ja, lav overdrevet behagelseslyde og sig ofte " jaaaaah, liiiige dæææær "
22) Tag nogle briller i håret, lav dig skæløjet og gå rundt og spørg folk efter om de har set dine briller.
23) Gå hen til folk og ryk i deres tøj og blev mere og mere desperat mens du siger " mor? moooar ? MOOOOOOR ?! "
24) Gå ind i folk og sig " HVAD FANDEN HAR DU GANG I? " og gå videre.
25) Og hvis du er en dreng, gå hen i make up afdelingen og læg make up.
26) Hvis du er en dreng, tag en kjole, og højhælet sko og gå ud og vis det til folk mens du siger " der min røv stor ud i den her ?"
27) Stil dig foran videokameraet og brug det som et spejl mens du åbentlyst piller næse.
28) Gå hen til folk og klap dem på skulderen og sig "du klarer det nok" eller sig " vi er her for dig"
29) Tag folks varer og stil dem fra vogen og ud på gulvet.
30) Begynd at spis eller drik folks varer og put emballagen ned i vognen bagefter.

No comments:

Post a Comment