Thursday, May 20, 2010

Jeg TROR jeg overlevede en uge af intethed..

En uge hvor man for det meste ikke laver noget som helst kan som regel medfører store ting.. Men det gjorde det ikke i den her uge.


Vi har haft emne uge.
Hvilket betød korte dage fyldt med nada..
Jeg har prøvet noget i dag jeg ikke har prøvet i... et stykke tid i hvert fald.. Drengene kedet sig så meget at de alle sammen meldte sig frivilligt til at gøre rent og rydde op..
Er det gode eller dårlige tegn, når det sker?
Når dette er sagt har jeg tænkt mig at skænke jer dagens bedste citat :
" stil dem bare der"
" der ?"
" jep lige der "
" lige der "
" jep lige der "
" så det er her de skal stå ?"

Med de kærligste hilsner Nanna
( billedet er taget på Tysklandsturen med koret. To uger siden )

No comments:

Post a Comment