Tuesday, June 22, 2010

Dreaming of dreams..

Okay, så nu sidder jeg her og tænker "Holy shit jeg elsker de her" - men vil sådan en som mig nogensinde få råd til det her? Vil jeg kunne sidde om tredive år og føle mig rig på tøj, og vil jeg være tynd nok til at kunne passe det..
Men hvem siger at intet ikke er muligt?
Jeg har tænkt mig at gifte mig med en 98 årig stenrig mand, og arve alle hans penge.. Det løser det hele ikke?

Så nu mens jeg drømmer vil jeg have lov til at drømme om denne kjole fra Vivienne Westwood.

.. og den her sindssyge ring fra, som jeg er fuldstændig forelsket i..

Og fortælle jer alle sammen at den her kjole nok en dag bliver min.

- også vil jeg have den her taske (fyldt med kææææærlighed) JEG ELSKER DEN HER TASKE!!

- også vil jeg også have den her taske <3


også kan jeg da egentligt også godt lide den her taske <3


and the ring, out of all the rings!

Goooooooooooooood I love dreams! Life wouldn't be fun without them!

No comments:

Post a Comment