Tuesday, June 22, 2010

Freaks..

Jeg har hivet min søster jeg til mig disse dage, så vi har indvaderet mit værelse med 9 liter cola, to poser chips, og 500 gram chokolade..
Plus alle mine bøger, som vi flittigt sidder og læser til klokken er fire om morgen, hvilket jeg har en tendens til at fortryde da jeg skal op klokken 07:30 hver morgen..
Men jeg må sgu indrømme at "Vandrende Sjæle" af Stephenie Meyer skam er go'..
Og så vidt jeg kan se på Camilla, så er Breaking Dawn på engelsk også go..
Hun har 500 sider tilbage, så dem får vi nemt kværnet i nat..
Mon vi skal læse de sidste fire -tudekapitlerne- højt for hinanden
? Ligesom vi gjorde sidst?
Det er hygge det her..
Plus at jeg har fået købt mig en Iphone, som pænt venter på mig den første, og at jeg har købt mig tre bøger, og en smule tøj.. og resten er som sagt spildt på Cola og chips.. Og chokolade..
Og jeg har fået klippet hår.. Lidt a'la Alice fra Twilight frisure.
I know... I'm a freak.. And I'm loving every second of it.. Life is surposed to be fun right?

No comments:

Post a Comment