Sunday, June 13, 2010

"film liste til sommerferien" (:

Jae, da Nanna i sit sidste indlæg ønskede sig en liste over film vi skulle se i sommerferien føler jeg mig tvunget til at lave en xD. Og da jeg mest er til tegne film og film like, "Blå Mænd" og "terkel i knibe" er det mest såden nogle xD. .. kun lidt for at generer Nanna xD. og fordi jeg skider i bukserne hvis vi ser for mange gysere D: og jeg tror helt sikkert vi ville få den sjovt med nogle tegnefilm xD (Y) here they comes ..

1. "Drengen I Den Stibede Pyjamas" - Min yndlings film, så den skal vi helt klart se!! xD.

2. "Det Regner Med Frikadeller" - den har jeg aldrig set! hvilket er fordårligt!

3. "Disco Ormene" - en film i helt sikkert ville få det sjovt med! xD.

4. "Horton Og Støvfolket" - Den har jeg heller aldrig set! Ö.

5. "De Frygtløse" - Jeg elsker den film i;

6. "De Utrolige" - Det er lang tid siden jeg har set den film Ö og jeg kan godt li morderen *ondt mafia fjæs*

7. "Se Til Venstre Der Er En Svensker" - aldrig set den! men det skulle ist være en ret sjofel film, og dem kan vi jo li xD.

8. "Apocalypto" - INDIANERE! det siger jo alt! :D Jeg kan bare ikke li når de dræber vildsvinet D:

9. "Wild Hogs" Den er bare genial! xDDD.

10. "Terkel I Knibe" jae, den har vi vel alle sammen set? xD.

11. "Blå Mænd" Det er såden nogle film jeg gerne il se xD. Men Nanna havde jo smidt "Sorte Kugler" på sin liste så den lader jeg vær med at skrive xD. (Y)

12. "Aliens vs. Monsters" (Y) Jeg ser den lige nu! da jeg ikke havde set den før, og ikke rigtig vidste om jeg ville ha den med på listen! xD.

13. "Harry Potter" - serien! alle 5! i træk! HARRY AFTEN! Jeg kan godt li deres univers! det er virkelig nogle gode film! :D.

14. "dødens lejlighed" - jeg har aldrig set den Ö.

15. "Drag Me To Hell" - heller aldrig set xD. men jeg tror den er go! :D

rakkefølgen er ikke bestemt endnu, så de er bare sat tilfældigt xD. og listen er ikke færdig endnu (: der vil nok blive smidt lidt gyserfilm på, kun fordi jeg ved Nanna godt kan li dem :DDD *at ære sød* xD.

No comments:

Post a Comment