Sunday, June 13, 2010

Søndage..

Søndage skal forestille at være hviledagen, jeg ved det, jeg ved det..
OG JEG BENYTTER MIG OGSÅ AF DEN !
Jeg har ikke lyst til at lave noget som helst, og jeg kunne alligevel ikke falde i søvn i går, så i morges klokken 5 faldt jeg endelig i søvn ! Klokken 13 sparkede min storebror døren ind og skreg at vi skulle spise.
- Og i går smadrede han min fede ko sparegris, og jeg elsker virkelig den spargris! Den er bar så cooool!
OG JEG SKAL TIL ENGLAND I SOMMERFERIEN:
Jeg skal hen og besøge min veninde Ellie, som bor en time fra London. Jeg ser rigtig meget frem til det, hun er et fantastisk menneske, og det skal hun virkelig have en stor tak for!
Ellie, jeg elsker dig !
- Og Line og jeg skal på telteturer i sommerferien, bare for at få et eller andet at lave ! Det bliver rimelig... øhm.. hyggeligt..
Og vi skal også se en masse film, jeg har tænkt mig at lave en liste over "top ti film Line skal se" også skal vi se dem. Så håber jeg hun også laver sådan en seddel til mig..
Har du nogle gode forslag til nogle film?
Listen ser hidtil sådan her ud fra min side af:
1) The Notebook
2) Revolutionary Road
3) Benjamin Buttoms forunderlige liv
4) Flightplan
4) Saw filmene ;)
5) The proposal
6) Twilight
7) New Moon
8)Sorte Kugler
9) Avatar (har ikke selv set filmen - hvilket er for dårligt )
10) Eclipse !!!!
(11) Up In The Air .
Eclipse glæder jeg mig utrolig meget til, min søster og jeg skal ind til midnatspremieren, og så skal vi også derind dagen efter, så jeg er spændt.. Jeg har også tænkt mig at slæbe Line med ind en af dagene.. Det er straffen, det følger med..
Det værste ved traileren er at jeg for kronisk gåsehud af dem..
Den første trailer:
Den officielle biograf trailer:
Back up films:
1) United 92
2) World Trade Center

No comments:

Post a Comment