Sunday, June 27, 2010

HAMTAROOOH!!


Jeg er lige blevet fan af "Hamtaro" på facebook! (Y) Hvilket fik mig til at tænke på de gode gamle dage hvor jeg så Hamtaro!? Det kom hver dag i sommerferien efter "Sommer sumarum" :D. Gode tider.. De er virkelig nuttet i: I sær Boss. Han er min yndling :D.

Hvis nogen ikke ved hvem Boss er, er det ham med hatten og spaden, helt ude i højre side :D?

Hvis du ikke har set Hamtaro, Kan du lige så godt ligge dit til at dø!.
Det er en STOR fejl i din opdragelse! :D.

*tilbeder Hamtaro*

"Vi er aller bedst når vi er mange, Hamtaro!" (Y)

- Jeg kan huske den gang man kunne få "Hamtato" bamser på McD *følelseladt* Og jeg ville så gerne ha "Boss". Men det fik jeg ikke --' Jeg fik "Hamtato". I min familie spiser vi ikke McD særlig tit, eller jo, jeg gør.. men den gang der var Hamtaro, var jeg så lille at jeg ikke selv kunne gå på McD :D?

No comments:

Post a Comment