Saturday, June 26, 2010

Terkel I Knibe.. (Y)

Jeg kan godt li terkel i knibe! Den film er bare genial! :D Måske fordi Anders Matthesen har lavet den, og lagt stemmer til ^^, .. Matthesen er min yndlings komiker :D. Tilbage til Terkel. JEG ELSKER HANS SØSTER. RITA. hun er bare genial Ö. Desværrer er der ikke så mange scener hun er med i ): Den bedste scene efter min mening er da Terkel og Jason er ind og købe slik, og hun kommer og spørger og ikke han vil følge hende hjem fordi hun har glemt sin nøgle xD. Han smækker bare døren i hovedet på hende, og hun falder bag over. Den lille detalje at man kun kan se hendes ben, når hun falder er skide go. altså det vil sige at hun skifte vis "står" på hovedet og på fødderne. Når hendes fødder ikke står lodret op i luften kan man ikke se hende, og så kommer hendes ben bare! xD.. (Y). Og da de sover telt og Terkel finder en død kat i hans sovepose, det et genialt! xD længe leve Terkel I Knibe .. *tilbeder Anders Matthesen*

Jeg skriver det her med rød, fordi det lige nu er gået op for mig at man kan skifte farve i teksten :D Så hvis der er noget underligt, er der bare fordi jeg har trykket på alle de fine ikoner i toppen af dimsen man skriver i! xDDD.

Jeg kommer ikke til at blogge hele næste uge ): - da jeg er på nibe festival (: måske et hurtigt blog søndag når jeg kommer hjem :D?

No comments:

Post a Comment