Thursday, June 10, 2010

Brevkassen

Kære Brevkasse:

Der bor den her philipiner-mand på den anden siden af vejen, og hver morgen går han ud i hans have, og fanger en fugl?

Er det normalt når man er fra philipinerne? Og er det normalt, at hejse dem op i flag stangen og kaste agurker efter dem?

Jeg syntes det virker underligt? og jeg er bange når jeg går på gaden om aftnen? tænk hvis han kommer og hejser mig op i flagstangen? og voldtar mig?

Kærlig hilsen den skræmte

Kære Skræmte:

For en mand der har boet på Philipinierne så ville jeg mene der er ganske rigtigt normalt. Du skal skam ikke være bange for denne rare mand, jeg har reaseached lidt, og har fundet mig frem til at det skam også er ganske normalt at kaste agurker efter dem. Og i de fleste tilfælde kaster de såmen også æbler efter dem. Det er deres måde at tilbede fuglene på, ved at sparke, og det det meste også slå dem ihjel - eller i denne mands tilfælde ved at kaste ting efter dem.

Du skal slet ikke bekymre dig, heller ikke for hylene fuglen udstøder (eller manden for den sags skyld)

Det er en ganske normal situation du står i, jeg har hørt om mange unge piger/kvinder som har stillet netop dette spørgsmål, så det er ganske efterspurgt.

Du burde ikke være bange..

- Jeg har hørt voldtægt ikke er så slemt.

Giv ham en plastikfugl i fødselsdag og læg en hilsen, med navn, adresse, alder ovs til ham. Så er jeg sikker på han aldrig vil kontakte dig og din familie igen, eller for den sags skyld voldtage dig.

Hilsen Rådgiveren.

No comments:

Post a Comment