Friday, June 11, 2010

VM !!

Yay, VM starter i dag :D og de danske drenge fik sig jo kvalifiseret! (: der skal helt sikkert ses fodbold nu!! ^^ Egentlig ser jeg ALDRIG fodbold, jeg hader fodbold xD. altså det er meget sjovt at spille, men at bruge sin tid på at se 22 svedende ældre mænd renge rundt i forsmå shorts og sparke til en bold er ikke lige mig (: ... Men nu da det er Danmark, vil jeg måske gi det en chance xD Men finalen! den skal ses, når Danmark spiller i finalen! :D Jeg tror de kommer til at spille mod Spanien, Brasillien eller Ukraine ^^, OG JA! selvfølgelig kommer Danmark-drengene i finalen! vi styrer jo til fodbold! :D.

"Roben Og Knud" har endda skrevet en VM sang :D Jeg har desværrer intet link da jeg ikke kunne finde den på youtube )':

Når det danske landshold løber på banen i syd amerika, kan de føle sig en smugle på hjemmebane (: Da det er det danske firma Grundfos der har søret for VM græsset :D. De er blevet udvalgt blande mange gode konkurenter (: Hvilket jeg syntes er vildt sejt xD De har plantet lige omkring 1.000.000 m2 oO. græsset blir klippet hver morgen så det hele tiden er 24 mm. :D

No comments:

Post a Comment