Thursday, June 24, 2010

ris gnaskere..!

Jeg syntes det er pinligt at kalde mig dansker, efter vores præsentation til VM..!
Det var Japan!? fucking asiater..! D:
Danmark ligger på 36. pladsen på verdens plan og Japan på 45!? det dur jo ikke...
Jeg så noget tidligere i dag, hvor nogle "professionelle" sagde at Danmark ville vinde 3-0 / 4-0! Det er så lidt tydligt at det gjorde vi IKKE! D:
Jeg er vildt skuffet, havde vi vundet var vi kommet i 8. dels finalen!!
- Nu vil jeg ikke sidde og tale vildt grimt og Japaner / asiater.. så jeg vil lade mine agrationer blive inden i mg selv (; .
For det havde ikke været så kønt, hvis de kom her ud!!
Og det er jo ikke Japan som lands fejl, det er deres landshold!...
Men vi hader stadig Japan.. :D
Nu gider jeg egentlig ikke rigtig se VM mere )':
jeg har aldrig været forbold-freak. jeg ser det kun fordi Danmark er med xD.
Men det er de jo ikke mere D: - skide asiater...

No comments:

Post a Comment