Thursday, July 15, 2010

Travis McCoy - I Wanna Be A Billionaire, Lyrics In Video

I wanna be a billonaire, so freaking bad o;

- nej, det vil jeg faktisk ikke.. (;
Jeg har det fint med ikke at kunne altig, og bare gøre det jeg har lyst til..
Jeg syntes at rige mennesker er nogle selvopdaget, diskreminerende, snobbede idioter!
Og jeg har det fint med ikke at være en af dem (:
Faktisk er det rart, at kunne se at man har arbejdet for noget..
og ikke bare får alting serveret på en sølvfad ^^
Og ih og åh.. vi har det bare så hårdt..
nej, det har de jo ikke!
- de laver jo ikke andet end at sidde og dyppe tærerne i deres pool, og drikker fucking dyrt hvid vin, imens de ikke kan kigge sig selv i spejlet nok gange og tænke "hold kæft hvor har jeg brug for botox" - og for helved mennesker.. det har i jo ikke! er i klar over hvor klamt det ser ud!?
De ligner jo nogle udspilede stankelben! ogs fordi de ikke ikke har antydningen af fedt på kroppen? - Er en røv, for meget forlangt? God sake!
Der kører den her vildt klamme serie på tv3 "svenske hollywood fruer" (ikke for at rage ned på Sverige, for den findes kræft edme ogs på dansk!) - men det er da virkelig klamt at se på? botox botox botox, solarie solarie solarie!? hva fanden vil de bruge det til? - det eneste de gør er at lamme deres muskler i ansigtet, og få kræft?.. botox så de ikke får rynker? forhelved, kvinder.. rynker hører sig til? i er fucking gamle, det er sku da klart i får rynker? -.- gud.. Og det kan da umuligt være sundt..

*at komme af med nogle agrationer* xD.

No comments:

Post a Comment