Saturday, July 17, 2010

Vores kreative dag!

Jeg kender to børn.. *yay* De to børn hedder Thomas og Paprika (: Og de kan godt li bøfsandwich... faktisk så meget at det kan lykkeds dem at få bøf i håret og sovs på låret - men det er jo børn ikke? sovs hører sig til.. og jeg bebrejter dem ikke.. okay, det var en løgn. Jeg hader børn (:

Men de har var faktisk ikke så slemme, men vi smed dem ogs i seng halv 8. ( xD )

Benny, er en løjerlig mand, til og med lidt pervers. Det er jo såden vi kan li det, er det ikke? - nej.. det er det ikke!

"Hvorfor lugter prutter?" skulle efter sigende være en børnebog, men med kapitler som "Hvorfor er lorte brune" og "hvorfor får piger menstration" - vil jeg mene at ikke alle kapitler bør læses af en 5 årig, og da slet ikke en 3 årig? hersens tatoo programs "Miami Ink" Men en mand der ville ha en fisk tatooveret på ryggen, og det her specielle med den her fisk var at den kunne skifte køn.. hvilket jo i teorien er ret pragtisk, hvis man nu er omringet af nogle hanner og har brug for et godt **** så skifter man da lige køn ;) med mindre fisken er bøsse selvfølgelig (: *bøsse fisk* ... Nå, men den her tatoo mand, spørger så hvorfor han vil ha den fisk, og så sker der følgende; "Jeg overvejer at blive kvinde" *tatoo mand måber for groft* "Ej, det gas.. jeg har været en kvinde" *tatoo mans taber både næse og mund, hvis ikke ogs ørerne.* - og så gik vi ud og vaskede op (:
- Og så fik det der barn fandme mereridt, 3

For første gang i mit liv har jeg nydt at vaske op. Og jeg havde endda gjord det engang tidligere idag D: Jeg har aldrig troet jeg skulle sige det, men hold kæft vi havde det sjovt, selv om vi vaskede op. Vi sad og så det


- Nu sidder vi så hjemme ved Nanna og ser "The Grudge" - vi har set 7 min. og Nanna har allerede skreget 1 gang. Det tegner ikke godt.. *Følelsen af at man dør.. meget snart!*

*Dame lyser meget skræmmende kvindelig asiater lige op i hovedet.. og dør.*

No comments:

Post a Comment