Sunday, August 22, 2010

Nanna's fremtidige mand..


Når Shane Dawsom laver en ny video popper den automatisk op på min fine væg på facebook.. hvilket den gjorde.. igår tror jeg oO - Nanna skrev "MIN FREMTIDIGE MAND!" som kommentar til linket.. og jeg tænkte straks ".. hva så med Eddie!?"
- Altså Edward Cullen fra The Twilight Saga..

Men altså .. Shane Shane Shane! - Den dreng er jo lavet af 100% geniale matreialer!
Har I set den med Thinspiration? "HIGH SCHOOL DRAMA" tror jeg det hedder!(: Den er genial! Jeg tror mange tøser har det på den måde? (Og drenge for den sags skyld..)
jeg kender det selv.. Det med først ikke at have noget problem med ens spisevaner og så går det op for en, og så spiser man ikke noget.. hvilket man jo heller ikke skal?
- Som Shane siger "du er den du er, uanset hvor meget af dig det er!"

No comments:

Post a Comment