Sunday, August 15, 2010

Snot forkølet..

Kære Nanna.
I onsdags var det onsdag d. 11 august 2010, hvilket med andre år betød et nyt skoleår, ottende klasse, et nyt år, nye venner, spidsede blyanter, og nye fag; samfundsfag.
Jeg ved du har haft en go' ferie, og at du havde vendt om på nat og dag- hvilket var fantastisk- og jeg ved du lige nåede at få feber tirsdag aften, efter en hel sommerferie hvor du havde det godt. Jeg håber du nyder det, især eftersom din familie tvinger dig til at have kæmpe trøjer på, bukser, kæmpe strømper og to dyner. Nyd det!
- Jeg kan godt forstå du har prøvet at klage eftersom du ikke har gjort andet end at snøfte næse, hoste, hoste, hoste, hoste og hoste, og du hare muligvis også fået tendenser til nyseflip engang i mellem.
Jeg har set på din klage og som din læge siger; så har du fået kæbe - og pandehulebetændelse..
Held&Lykke med dit nye skoleår, jeg håber du overlever..
-
Hold kæft hvor er det egentligt godt jeg har Line..

No comments:

Post a Comment