Friday, September 24, 2010

Undskyld, undskyld!

Praha...
Undskyld, undskyld, undskyld! Jeg skal nok stramme lidt op nu. Men jeg kan ikke blogge på en VIDUNDERLIG Iphone!? *Tænker: HVAD ER DET FOR NOGET PIS!?!* Men så låner jeg lige Pappas Ipad, som bare lige er lidt smart. Men han har ikke GOOGLE KONTO?!
Nu tænker man nok : Hvad er en Ipad? Jo, det er en stor Iphone, man kan bare ikke ringe og sende SMS'er. Det er egentlig en computer, som er en TOUCH computer. Meget smart ;P
Nåh, men jeg tager så til Prag dagen efter. Og Her bliver man lige kaldt ANTI-BLOGGER?! Men jeg fortjener det vist? OK. Der skal hverken være "vist" eller et spørgsmålstegn. Jeg fortjener det fuldt ud.
Men Prag var rigtig skøn. Der er utrolig mange flotte bygninger, og jeg fik oplevet en masse ting.
Det astronomiske ur var især speciel. Det ser virkeligt sjovt ud, når klokken bliver hel! HEHE!!
*Griner stille for mig selv*
Jeg købte også lige den her trøje med " I <3P R G ". Hvilket betyder : I love Prague". Men Nanna, Trine, Sara og mig lavede det om til " I love Perverse Røvhullers Grin ". Det var simpelthen noget vi hyggede os med, lige efter aftensmad. HEHE!!
* Ryster på hovedet, mens jeg siger "Sikke en syg, men sjov humor" *
Whith all my love
Alberte<3

No comments:

Post a Comment