Saturday, September 25, 2010

Undskyld! ;)

Joooh!
Så er det vel min tur til at bryde min regel med " ikke at blogge fra min fars computer" *slår sig selv i panden med et vækkeur*
- Sandheden er:
Jeg har ikke det vilde at blogge om lige for tiden..
Men LINE *GISP* har i løbet af den sidste uges tid, i Prag, kaldet både Alberte&jeg for anitbloggere. Hvilket jo bare i sig selv er.. skræmmende..
Prag var fantastisk, meget stort.. og meget.. øhm.. stort?!
Jeg for KUN vild tre gange.. (okay okay okay.. Hvis I virkelig vil have sandheden..) fem gange. jeg blev også ved med at insistere på jeg bestemt ikke var faret vild, for det var jeg altså ikke.. Så kan det altså være ligemeget om man støder ind i en lukket vej, JEG VAR FANDEME IKKE FARET VILD!
- men vi faldt da Karlsbroen!
det er det vigtigste!
- Med mange venlige hilsner fra antibloggeren Nanna, som i fremtiden vil finde emner at blogge om..
LINE KUNNE JO MULIGVIS BEGYNDE AT BLOGGE LIDT OM PRAG OF PUTTE NOGLE BILLEDER IND?!

No comments:

Post a Comment