Wednesday, October 20, 2010

Being so lucky to meet.. J.K.ROWLING!!!!

Som de fleste muligvis nok ved var forfatteren til Harry Potter serien, I Danmark i går.
Personligt var jeg meget skuffet over der ikke blev "reklameret" lidt mere med det, fordi i såfald ville jeg havde toppet op for at møde hende..
.. men så er der jo dem der rent faktisk var så heldig de mødte hende; så som min veninde Hejdi Norup som var den første der fik hendes autograf, da hun trådte ud på Flakhaven i Odense :)










"Klokken 11.27 tog vi bussen ind til Flakhaven i Odense, som er ved rådhuset. J.K Rowling havde givet besked om, at hun ville bruge 5-10 minutter på at skrive autografer, før hun skulle ind og læse op for 300 unge mellem 8 og 14 år, som havde sikret sig billetter.
Min bror, ’’søster’’ og jeg stod foran rådhuset en time før, at det var planlagt at J.K Rowling skulle komme der. Vagter ligesom dem man så i film stod parat, både på gaden og oppe på bygningerne. Der var mere sikkerhed end når kongelige besøger de forskellige byer. Det hele var så overvældende, fordi jeg skulle endelig møde den person, som havde givet mig mit private gemmested gennem så mange år. Det er nemlig hvad Harry Potter universet har gjort for mig gennem hårde tider i mit liv.
Der blev spærret af, så J.K Rowlings bil ville kunne komme frem, vi mødte nogle forskellige vi kender og fik snakket med en af de flinke vagter som stod der.
Endelig ca klokken 13.00 ankom selveste J.K Rowling til Flakhaven i Odense. Hun ankom i en sølv bil og var iført og grå/grøn halvlang frakke. Ligeså snart hun stod ud af bilen, kunne hun se alle os trofaste fans og hun så direkte på mig, hvorefter hun gik over og sagde hej til mig som den første – og så signerede hun min Harry Potter og Dødsregalierne bog. Heldigvis fik min veninde og min ’’søster også en autograf efterfølgende, da hun kom forbi igen. Mange fans fik en autograf og kunne gå glad hjem. J.K Rowling udtalte, at hun er helt vild med vores by og rigtig gerne ville tilbage. Hun var så glad for at se os danske fans.
Efter den store mængde af mennesker brød op, var jeg stadig oppe i skyerne. Mit hjerte hamrede og jeg var lykkelig over at have kunnet takke hende, for at have skabt det fantastiske univers til os. Min bror fik optaget video, hvor både J.K Rowling og jeg selv var der og jeg havde fået en autograf. Hvor meget bedre kunne det blive? Selv nu lidt over et døgn efter, er jeg stadig oppe at kører og snakker uafbrudt om min oplevelse. Jeg mødte en af de største kvinder i verdenen, at jeg kender til og som betyder så meget for mig. Det var en oplevelse for livet, som jeg har været så heldig, at have mulighed for at opleve..♥
- Hejdi Norup "

No comments:

Post a Comment