Tuesday, October 19, 2010

SOOORRYY

Øøh.. hva'?
Undskyld, undskyld, undskyld!!! Jeg ved godt, jeg skal lette røven noget mere! -_-'
Men nu har jeg været på FERIE!! **Dam, dam, dam, daaaam!** Og sikke dejligt det var! Det var med min far, hans forlovede og mine to brødre;) Det var super hyggeligt -så dejligt!!
Det hedder "Rønbjerg ferie resort", og er det man kalder en "aktiv" ferie. (Hvilket vi ikke lige fattede konceptet af..)
Men anyway! Der var stort svømme/badeland, aktiv træbane, lazergames, tennis, mombassa land (legeland), basement bowl, golf og læææækker wellness!! Og hvor havde jeg lige præcis glædet mig til wellness. Men man skulle være 16!?!!? OMG og WTF!!?!! Men, jeg fik en kosmetolog til at sige hvilken hudtype jeg har. Noget jeg udemærket godt vidste, bortset fra at da hun sagde det på en måde hvor jeg ikke fattede en skid af det fordi hun brugte et meget fint ord for det. Og da hun så vil proppe en masse creme i fjæset på mig, fattede jeg da også NADA! Hun brugte de her dejlige ord!
Da hun siger "også pigler du bare din hud når den er fugtig." Og jeg lignede højst sandsynligt et spøgsmålstegn i hovedet, for bagefter sagde hun :"Vi kan også kalde det en skrub. Du ved, en creme nærmest med korn, som kradser i ansigtet." Derefter smilede og nikkede jeg forstående, hvilket gjorde mig en lille bitte smule vred, men jeg holdte facaden.
Selvfølgelig købte jeg ikke nogle af de seks forskellige creme, da det mindst ville koste 1200,- kr. Det er vist et julegave-ønske!
Den sidste aften da vi skulle svømme, skulle jeg ikke med. Vandet var PISSE koldt, og jeg var fyldt med snot helt op i hjernen!
Hør så om mine små elendigheder den aften: Først bliver jeg over sprøjtet med vand, fordi jeg går forbi enden af en rutsjebane. Senere da jeg sidder inde i omklædningen med min lillebror (på ni måneder), mærker jeg noget varmt og vådt, hvor jeg finder ud af at han har tisset på mig. Og jeg kan bare ikke bive sur på den lille sveske, men det er stadig PIINLIGT!! Når jeg så er hjemme i vores hytte, finder jeg ud af at pappi har set Kristian Jensen. Ham fra "Vild med dans"!! Så vildt er det heller ikke, meen! Da jeg så får et hoste anfald, tænker jeg: "Okay, det var måske meget godt, at jeg ikke var i vandet!" Alt i alt havde jeg en god dag, og jeg fik en god og lækker is!
Det var en dejligskøn ferie!
Krus, knus!
Alberte<3

No comments:

Post a Comment