Saturday, October 2, 2010

Hvis Frederik var til fyre

By: Carsten Lykke.

Jeg så den her video på facebook og så slog det mig hvor fedt det egentlig ville være hvis vi fik en konge der var bøsse.. det vil sikkert aldrig ske da det nok er "imod reglerne" men hva helved, det er det sku så meget der er..
Hvis Frederik var bøsse og giftede sig med en dreng, tror jeg at jeg ville holde op med at hade kongehustet, og faktisk begynde at følge med i hva der foregår.. hvor awesome ville det ikke lige være hvis vores konge var bøsse!? Der har aldrig været en konge der var homo .. eller dronninger for den sags skyld.. (: Jeg tror Frederik - og kongehuset - ville få helt vildt meget omtale også i udlandet :D måske ikke go omtale xD da der jo lige har været en masse drama omkring hvor vidt bøsser og lesbiske måtte blive gift i de danske kirker.. (: Men jeg stemmer helt klart for at Frederik blir homo!:DDDD

For at finde ud af om der nogen sinde i noget land havde været en konge der var homoseksuel googlede jeg "homoseksuelle konger" og der første der popper op er "solkongen - Han blev undfanget af en enevældig konge (som til syneladende var homoseksuel eller bare havde en ualmindelig grim kone"
R E S P E K T! xD
- Og til dem der ikke ved det er "solkongen" et kælenavn til den Franske konge i slutningen af 1600tallet.. (:

No comments:

Post a Comment